משפצים את חדר האמבטיה? בואו להכיר את מלך מערכות הברזים – האינטרפוץ.  

כאשר מתחילים את שיפוץ האמבטיה, רבים נחשפים להמון מושגים בעולם השיפוצים מבלי שהם יודעים את המשמעות של כל מושג כזה, שלא לדבר על הסלנג של עולם השיפוצים שאותו מכירים השיפוצניקים, ואנו כאנשים מן השורה מאמינים שזה אותו "האלמנט" מהמערכון של הגשש החיוור. אחד מאותם מוצרים שלמרות שהוא נשמע כמו סלנג, הוא כמובן מלך מערכות הברזים ושמו אינטרפוץ.

רגע אחד לפני שנבהלים – בואו להכיר את מלך מערכות הברזים

רגע אחד לפני שאתם נבהלים מהשם אינטרפוץ, נסביר מה זה אינטרפוץ ולמה כל כך חשוב לבחור אותו בצורה נכונה.

אינטרפוץ הוא ברז אשר מותקן בתוך קיר המקלחת והוא החלק במערכת המקשר בין הצנרת לבין הידית החיצונית אשר מפעילה את זרימת המים.

משמעות השם : המשמעות של השם אינטרפוץ מגיעה מהשפה הגרמנית, המשמעות היא מתחת לציפוי. כלומר את השם הוא קיבל בגלל שיטת ההתקנה של הברז.

אינטרפוץ הוא אחד ממערכות הברזים הנפוצות והפופולריות ביותר, היום אין כמעט בית במדינת ישראל שלא נמצא בו את אותו חלק חשוב במערכת הברזים. מה שהופך את החלק הזה במערכת הברזים להיות כל כך נפוץ הוא שילוב של המון יתרונות, היתרון הבולט ביותר הוא הנוחות בשימוש. מעבר לנוחות בשימוש חלק זה של מערכת הברזים הוא עמיד לאורך זמן והיום אצלנו באתר איזיטאפ תוכלו למצוא מערכות אינטרפוץ מעוצבות ומיוחדות שישדרגו את העיצוב הכללי של חדר האמבטיה.

מרכיביו של ברז אינטרפוץ

ידית הפעלה : ידית הפעלה אשר יוצאת מחוץ לקיר במקלחת, באמצעות ידית זאת אפשר להפעיל את זרימת המים. כמו כן, ידית זאת מאפשרת לבחור את טמפרטורת המים, לשלוט בעוצמת זרימת המים. את הידית ניתן לבחור לפי הצבע והעיצוב הרצוי לכם.

מערכת הצנרת : מערכת הצנרת היא החלק המותקן בתוך הקיר של המקלחת, מערכת זאת עשויה מצינורות המתחברות אל המנגנון.

המנגנון : המנגנון הוא זה שמחבר בין מערכת הצנרת לבין ידית ההפעלה.

החשיבות של איכות ועמידות

מכיוון והברז מותקן בתוך הקיר, הגישה אליו לצורך ביצוע החלפה או טיפול בתקלות היא מורכבת. לכן, אין להקל ראש בבחירת ברז איכותי שיהיה עמיד לאורך שנים.

אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב בו אתם תאצלו לשבור אריחי קרמיקה בכדי לבצע החלפה של הברז בעקבות תקלה, העלות של תיקון והחלפה תעלה הרבה יותר מאשר הבחירה במוצר בעל איכות ירודה.

הבדלים בין סוגי הברזים – 3 דרך, 4 דרך.

3 דרך : המשמעות של "דרך" בסוג הברז היא כמות הפתחים שיש לצנרת. כאשר מדובר על 3 דרך, ישנו פתח אחד המשמש לכניסת מים חמים, פתח נוסף המשמש לכניסת מים קרים ופתח לזרימת מים החוצה. (פתח היציאה מכונה גם "ראש גשם"). ברז זה משמש ליציאת מים אחת, או מזלף ידני או יציאת מים עליונה.

4 דרך : בברז 4 דרך, כלומר ברז בעל פתחים. שני כניסות המיועדות לזרימת המים ושני יציאות. יציאה אחת אל המזלף ויציאה נוספת אל "ראש גשם". היציאה הנוספת מאפשרת להנות גם מראש מקלחת וגם ממזלף, מה שהופך את השימוש להרבה יותר יעיל ונוח.

ההבדל העיקרי בין סוגי הברזים אלו הוא מספר היציאות של הצנרת, יחד עם זאת כמות היציאות משליכה על חוות השימוש הכללית ועל היעילות של הברז.

אינטרפוץ קונים רק קומפלט

כאשר רוצים לקנות אינטרפוץ, ההמלצה היא לקנות את הערכה המלאה. ברז קומפלט המשמעות היא שמדובר על ערכה המכילה בתוכה את כל מערכת האינסטלציה לרבות החלקים החיצוניים הנדרשים אותם מתקינים לאחר הדבקת אריחי הקרמיקה.

המאמר נכתב בשיתוף : https://www.easytap.co.il/ עולם של ברזים לבית במחירים משתלמים

דילוג לתוכן